Uusi blogi, uudet jutut.. vai onko?
Päätin nyt sitten aloittaa koko bloggaamisen aivan puhtaalta pöydältä. Tai tämä puhdas pöytähän ei ollut oma tarkoitukseni, mutta edellisten vuosien työ katosi bittiavaruuteen ja näin ollen oli pakko aloittaa aivan alusta. Ehkä tämä on hyväkin asia, mene ja tiedä. Minulla ei ole niin minkäänlaista suuntaa tai teemaa tälle raapustelulle, elämässä on niin paljon asioita ja mielenkiinnon kohteita etten voi valita vain yhtä. Joten ainakin toistaiseksi saatte seurata sekalaista ajatuksenvirtaa laajasti asioista kiinnostuneen naisen pääkopasta tulostettuna.
Mutta jos vähän minusta. Krista on nimeni, Tornio nykyinen asuinpaikkani ja ikä 33v. Lapsia on siunaantunut neljä kappaletta, ikähaitari on tällä hetkellä 5v-12v. Asustellaan omakotitalossa keskustan liepeillä ja eletään aika tavallista lapsiperheen arkea. Perheen lemmikit on Sfinx kissa 10v sekä kaksi White jade akaattia. Kissa on rescue, on asustellut meillä kohta 1.5v. Hän on erittäin läheisriippuvainen mummuliini. Perheen lapset taas, he ovat mahtavia persoonia ja aivan kamalia hirviöitä. Kaikella rakkaudella! Perheemme on uusioperhe, kolme vanhinta lasta on edellisestä liitostani ja kuopus on nykyisestä. Uusioperheen elämässä on omat solmukohtansa, mutta pikkuhiljaa oppien ollaan menty ja molemmissa perheissä yritetään luovia mahdollisimman hyvin.
Nykyinen asuinpaikka on ollut meidän kotikaupunki nyt kohta 2.5 vuotta. Ennen Tornioon muuttoa asuimme Kempeleessä ja ennen sitä Kemissä. Tornio on kaupunkina sopivan pieni, pidän siitä että rajan yli voi piipahtaa kauppaan ja vaikkapa ihan lenkille. Oma lenkkeilyreitti seuraa yleensä vesistöjä, joiden lähellä olo tuntuu jotenkin seesteiseltä. Merenrantaa ja jokivarsia Merilapissa kyllä riittääkin, luontokin on aina lähellä. Torniossa on useita lintutorneja, luontopolkuja ja laavuja.
Pidemmittä puheitta, tervetuloa blogiini!




Hienoa.Jatkoa odotellessa.❤
VastaaPoista