Siirry pääsisältöön

Tekstit

Videot

#tornionjouluikkuna2020 part.2

 No nyt se kisa sitten alkoi. Ilmeisesti olin ainoa kisaan osallistunut yksityishenkilö, joten kisan äänestysosuus avattiin myös yrityksille ja yhteisöille. Pieni kisailu on aina mukavaa, mutta paineet kasvoi saatuani vastaani hieman eri kokoluokan vastustajia. Oman ikkunani tarpeethan löytyi ihan vain komeroni perukoilta, joskin jouluihmisenä minulla se komero on ehkä keskivertoa syvempi. Pientä jännitystä siis luvassa joulukuuhuni selvästi tämän uuden käänteen myötä. Mutta emme anna tämän lannistaa! Pelkkä kuva ei tee kyllä oikeutta omalle ikkunalle, ikävä kyllä se on ainoa mitä suurin osa äänestäjistä näkee. Kuitenkin kunnon perfektionistina lisäsin ja muokkasin ja pyöritin, joka lumihiutaletta hulluuteen saakka, vaikka kuvaanhan näkyy vain murto-osa. Itselleni tuottaa kuitenkin suurta nautintoa katsella vierestä kaikkea siinä näkyvää pienintäkin yksityiskohtaa, joten miksikäs ei vedettäis vähän överiksi! Lisäsin nyt sitten pienen ja heiluvaisen videon ikkunasta parille omalle s...

Viimeisimmät blogitekstit

Työttömyys, levottomuus ja tulevaisuus

Jos suurin kriitikkosi oletkin sinä itse?

Tornion komein jouluikkuna

Esittelyssä kotikoloni

Naisen paikka

Uusi blogi, uudet jutut.. vai onko?