#tornionjouluikkuna2020 part.2

 No nyt se kisa sitten alkoi. Ilmeisesti olin ainoa kisaan osallistunut yksityishenkilö, joten kisan äänestysosuus avattiin myös yrityksille ja yhteisöille. Pieni kisailu on aina mukavaa, mutta paineet kasvoi saatuani vastaani hieman eri kokoluokan vastustajia. Oman ikkunani tarpeethan löytyi ihan vain komeroni perukoilta, joskin jouluihmisenä minulla se komero on ehkä keskivertoa syvempi. Pientä jännitystä siis luvassa joulukuuhuni selvästi tämän uuden käänteen myötä. Mutta emme anna tämän lannistaa!



Pelkkä kuva ei tee kyllä oikeutta omalle ikkunalle, ikävä kyllä se on ainoa mitä suurin osa äänestäjistä näkee. Kuitenkin kunnon perfektionistina lisäsin ja muokkasin ja pyöritin, joka lumihiutaletta hulluuteen saakka, vaikka kuvaanhan näkyy vain murto-osa. Itselleni tuottaa kuitenkin suurta nautintoa katsella vierestä kaikkea siinä näkyvää pienintäkin yksityiskohtaa, joten miksikäs ei vedettäis vähän överiksi!

Lisäsin nyt sitten pienen ja heiluvaisen videon ikkunasta parille omalle somekanavalleni, siinä näkyy hieman paremmin ikkunan yksityiskohtia.. joskin aamutakissa myrskytuulessa ei ollut kovin miellyttävää sitä kuvailla, mutta kun jotain saan päähän on se tehtävä välittömästi. Nyt voikin sitten vain hengähtää ja toivoa parasta. 

Kaikki ikkunat oli kyllä aivan ihania, joten Tornio on taas kauniimpi paikka monen jouluisen ikkunan verran, iloitaan näistä siis. Ajattelin tytärten kanssa lähteä kiertelemään kaikki ikkunat, minne kävellen ennätämme, joitain kauempanakin olevia voisi piipahtaa autoillessa katsomaan. Mahtavia kaikki tällaiset tempaukset kyllä, varsinkin kaamoksen keskellä!

Nautitaan siis näistä ja kaikista ihanista kauniista asioista ympärillä. 

Kommentit

Suositut tekstit